Vīrietis ir dodoša būtne. Vīrišķā būtība prasa dot, lai sievišķā varētu radīt. Regulāras došanas nodrošināšanai vīrietis ir apveltīts ar smalkām dzīvības spēka atjaunošanas spējām. Šo dotumu varētu raksturot kā garīgu vērtību izjūtu un kalpotprasmi.
Došana ir vīrieša eksistences jēga, tāpēc viņš meklē, kam dot un kalpot. Vīrietis gūst prieku, redzot savu pūliņu augļus. Caur saņēmēja apmierinātību vīrietis atjauno savas enerģijas rezerves; jo noderīgāka bijusi viņa dāvana, jo vairāk enerģijas tas saņem. Tāpēc vīriešiem ļoti būtiski ir panākumi savā darbībā, tie tos uzlādē turpmākai rīcībai.
Sieviete ņem, lai radītu un caur to atkal ņemtu, vīrietis dod (materiālā ziņā rada un dod), lai ņemtu un atkal dotu. Vīrietis meklē ņēmēju un atrod sievieti, kam nepieciešams devējs. Harmoniska vīrieša un sievietes savienība nes prieku un laimi visiem.
Cilvēki visbiežāk pasauli redz caur savu spoguļattēlu. Sieviete saskata vīrietī savu ņemtgribu un saka: „Paņem mani”, bet vīrietis dotvēlmi izsaka vārdos: „Atdodies man”.
Vīrietis spēj iztikt bez sievietes tikai tad, ja atrod ko citu, kam ziedoties, parasti tas ir darbs, augstāki ideāli un idejas. Tāpēc mācības, reliģijas un ideoloģijas rada un uzticīgi tām kalpo vīrieši, bet sievietes ir viņu līdzgaitnieces, kam pats vīrietis ir svarīgāks par ideju.
Salīdzinājumā ar sievieti, vīrietis ir noturīgāks pret netikumiem, bet viņš ir mazāk aizsargāts pret ņemšanas pārmērībām, caur ko arī var zaudē savu garīguma izjūtu.
Vīrietis parastais jeb īsts vīrietis ir vienkāršs, praktisks un lādzīgs. Viņš ir gādīgs ģimenes tēvs, kas no sirds cenšas kalpot savai sievietei, dodot tai visu savu spēku, cik vien spēj dot. Ja viņa pūliņi tiek pienācīgi novērtēti, tad šāda kopdzīve ir ilga un laimīga.
Īsts vīrietis ir saprotošs pret mērenām sievišķīgām pārmērībām, tāpēc bābu runas tas neņem par pilnu. Mīļā miera labad viņš lēnām un ar apdomu mēģina realizēt sievietes iegribas, bet neskumst, ja tas neizdodas.
Vīrietim – parastajam citas sievietes nav vajadzīgas. Ja viņš jūtas savai sirdspuķītei vajadzīgs, citas daiļavas tam galvu nesagrozīs. Ilgi un izteikti nesaņemot atzinību, viņš var aiziet pie citas, nodzerties vai kā citādi izlaisties. Īstam vīrietim ļoti būtisks ir sievietes atbalsts (pozitīvs novērtējums) dzīves satricinājumos, kad viņš kaut kādu iemeslu dēļ vairs nespēj dot (laiku, uzmanību, naudu utt.) iepriekšējā apmērā. Tā vietā saņemot nopēlumu, īstais vīrietis samērā ātri var salūzt un degradēties līdz neiedomājamiem apmēriem.
Neveiksmīgu attiecību gadījumā īstais vīrietis parasti nav vainīgs, bet viņš vienmēr par tādu tiks pataisīts, ja sievietei būs nepieciešams grēkāzis. Parasti sievietes tā arī patiesi uzskata, pierakstot vīrietim savus trūkumus un koncentrējoties uz šķietami pamatotiem nesaskaņu iemesliem, kā cēlonis ir pašas kļūdas, nezināšana vai alkatība.
Praktiska sekošana vārdos grūti izsakāmām garīgām vērtībām (ne dogmām) palīdz vīrietim regulāri atjaunot enerģijas rezerves un dod papildu spēku praktiskā darbībā. Rīkojoties pretēji, viņš zāģē enerģijas zaru, uz kura pats sēž, un kļūst aizvien nespēcīgāks un nespēcīgāks. Zaudējot garīguma izjūtu vīrietis zaudē būtiskāko savas enerģijas avotu un vairāk vai mazāk kļūst par parazītu. Šo zudumu kaut kādā mērā var kompensēt ar vienalga kādu labi padarītu darbu un citu destruktīvām emocijām – bailēm, ciešanām, padevīgu apbrīnu utt.
Spēcīgākie no vīriešiem parastajiem noteiktos apstākļos (piemēram, saskaroties ar maitveidīgām sievietēm) kļūst par vīriešiem "neliešiem". Viņi ir spēcīgi, gudri un prot apieties ar sievietēm. Šādi vīrieši ir katras sievietes sapnis un bieži vien arī murgs. Izprotot sievietes būtību, zinot to metodes, viltībiņas, vēlmes, tie prot tās apmierināt kā neviens cits, neiztukšojot sevi. No šīs apmierinātības viņi gūst spēku. Tā kā viņi spēj apmierināt gandrīz jebkuru sievieti, ar vienu viņiem nekad nepietiek. Vairākas sievietes ir šādu vīriešu objektīva nepieciešamība, jo viņu došanas prasme pārāk liela un enerģijas viņiem ir par daudz vienai sievietei. Šādi vīrieši parasti ātri un viegli kļūst turīgi, un tiem sekmējas profesionālā darbībā.
Vīrieši „nelieši” ir labsirdīgi un omulīgi, viņi burtiski izstaro laimi un dzīvesprieku, ap ko apkārt lidinās apbrīnojošu sieviešu bari. Apskurbstot no savas varas, enerģijas un panākumu pārpilnības un sākot rīkoties pretēji garīguma pamatprincipiem, vīrieši „nelieši” pārtop vīriešos – neliešos. Viņu enerģijas ieguves spējas ir lielas, bet caur nepareiziem uzskatiem un rīcību tās noplūde arī ir ievērojama. Viņi ir aukstasinīgi aprēķinātāji un izmantotāji ar smalkām sadistiskām tieksmēm, kam patīk izrādīt pārākumu pār citiem.
Ja sieviete nespēj noturēt kādu no abu neliešu tipiem vai arī ielaižas ar tiem īslaicīgās vai blakus dēkās, tad viņai nākotnē ir grūti gūt pilnvērtīgu apmierinājumu no citiem vīriešiem (prasību līmenis aug).
Izteikti vampīriski ir vīrieši tirāni. Viņi ir gan zaudējuši vīrišķās pamatenerģijas avotu, gan arī ir viduvējības sieviešu vēlmju piepildīšanā un dzīves panākumu gūšanā. Tirāni ir sadistiski, agresīvi, iedomīgi un lielīgi. Kopdzīvē tie sievietes atklāti un nežēlīgi izkalpina, izņirgājas un bieži vien arī sit. Tomēr savā dziļākajā būtībā tirāni ir gļēvuļi. Viņi aiztiek tikai vājākos un tad, ja ir droši, ka paliks nesodīti. Sastopoties ar pienācīgu pretestību, tirāni kļūst melni un maziņi.
Sievišķīgi vīrieši ir apguvuši ikdienišķās sievišķās enerģijas ņemšanas un taupīšanas spējas. Šī prasme parasti ir attīstījusies bērnībā, kad kāds no pieaugušajiem regulāri ir parazitējis uz bērna spēku rēķina.
Sievietēm patīk kontaktēties ar šā tipa vīriešiem, jo tie spēj dziedināt viņu dvēseles brūces, bet attiecībām vairumam sieviešu vajag ko vairāk. Sievišķīgie vīrieši dod tik, cik, viņuprāt, sievietēm vajag, nevis tik, cik viņas gribētu paņemt. Pret tiem nestrādā vairums dāmu viltībiņu, un tie nav ar mieru barot sieviešu netikumus. Daļa šādu vīriešu mazotnē vai agrā jaunībā zaudē seksuālu interesi par sievietēm. Šis fenomens pašreiz kļūdaini tiek skaidrots ar iedzimtību.
Sievišķīgi vīrieši ir labi garīgā darba darītāji, viņi kļūst par rakstniekiem, garīdzniekiem, filozofiem, režisoriem, sabiedriskiem darbiniekiem, māksliniekiem un citu radošu profesiju pārstāvjiem.
Netikumi vairo netikumus. Parazitējošas sievietes vairo parazītiskus vīriešus un otrādi. Tradicionāla ģimeniskuma izpratne ir šo netikumu ierobežošanas, slāpēšanas un ārstēšanas mehānisms, jo kopdzīvē dzīvesbiedri ir spiesti kaut daļēji izārstēt viens otra nepilnības.
autors nezināms, avots tvnet
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru